مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-22حوادث

دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در ماسال 


فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری دو نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان علت این درگیری را اختلافات ملکی عنوان کردند.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری دو نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان علت این درگیری را اختلافات ملکی عنوان کردند.

سرهنگ مرتضی ترازی در جمع خبرنگاران افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در بخش شاندرمن شهرستان ماسال، پیگیری موضوع بلافاصله در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی های صورت گرفته، مشخص شد، دو نفر از افراد بومی به علت اختلافات ملکی درگیر و اقدام به شلیک تیر هوایی کرده اند، افزود: عاملان 18 و 38 ساله این درگیری با اقدامات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به مصدومیت جزیی یکی از افراد حاضر در صحنه درگیری، گفت: فرد مصدوم جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ ترازی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، تصریح کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که در بعضی از مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در ماسال 

دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در ماسال